Rachunkowość i księgowość
Obsługa rachunkowo - księgowa obejmuje:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych
- przygotowanie zakładowego planu kont
- opracowanie na podstawie uzgodnionych z klientem zasad polityki rachunkowości
- pełne księgowanie dokumentów Ľródłowych (syntetyka, analityka, rejestry, bank, kasa)
- sporządzanie i dostarczanie do urzędów obowiązkowych deklaracji podatkowych
- sporządzanie i uaktualnianie rejestru środków trwałych
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
- sporządzanie standardowych raportów oraz wydruków z systemu księgowego
- prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów
- prowadzenie ewidencji ryczałtowej
Obsługę rachunkowo - księgową zapewniamy poprzez prowadzenie księgowości w naszej firmie na podstawie dokumentów księgowych firmy klienta. Ze względu na bezpieczeństwo prowadzenia działalności przez naszych klientów, każdorazowo indywidualnie uzgadniamy sposób odbioru dokumentacji z firmy klienta oraz odpowiednie jej przygotowanie i weryfikację.
Mając na celu długofalową współpracę z naszymi klientami, w zakresie obsługi rachunkowo - księgowej, gwarantujemy rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych, prawidłową ewidencję zdarzeń gospodarczych oraz dokładną weryfikację powierzanej nam dokumentacji księgowej.
|
|